Najczęściej zadawane pytania

Gdzie znajduje się moje zamówienie?

W każdej chwili możesz sprawdzić status swojego zamówienia w zakładce moje konto. Jeśli nie masz jeszcze konta w naszej hurtowni, załóż je tutaj. Bez aktualnego konta, składanie zamówień przez naszą stronę jest niemożliwe. Dodatkowo w momencie nadania zamówienia z magazynu klient otrzymuje wiadomość e-mail.

 

Otrzymane artykuły są nieprawidłowe lub wadliwe. Co mam zrobić?

W każdej chwili możesz sprawdzić status swojego zamówienia w zakładce moje konto. Jeśli nie masz jeszcze konta w naszej hurtowni, załóż je tutaj. Bez aktualnego konta, składanie zamówień przez naszą stronę jest niemożliwe. Dodatkowo w momencie nadania zamówienia z magazynu klient otrzymuje wiadomość e-mail.

 

Czy mogę anulować lub zmienić zamówienie?

Na chwilę obecną nie jest możliwe anulowanie ani zmiana zamówienia, ponieważ przystępujemy do jego przygotowania z chwilą potwierdzenia zamówienia na stronie.

Jeśli zmienisz zdanie, możesz zwrócić produkty po otrzymaniu zamówienia. Aby dowiedzieć się więcej, prosimy zapoznać się z sekcj Wymiana i zwroty.

Mam kod promocyjny lub rabatowy. Jak mogę z niego skorzystać podczas zakupów online?

Po przejściu na stronę z podsumowaniem zamówienia wpisz kod promocyjny, aby skorzystać z promocji lub rabatu. Jeśli nie wykorzystasz całego salda karty podarunkowej, możesz go użyć podczas kolejnych zakupów! W celu sprawdzenia salda karty podarunkowej przejdź do sekcji Karta Podarunkowa. *Jednorazowo można użyć tylko jednej karty podarunkowej do zapłacenia za zakupy.

Otrzymane zamówienie jest niekompletne. Co mam zrobić?

Sprawdź, czy w Twojej skrzynce poczty elektronicznej nie ma od nas wiadomości z informacją o niedostępności jednego z produktów. W takim przypadku dokonamy zwrotu należnej kwoty za brakujące produkty oraz koszt wysyłki, stosując tę samą metodę płatności, jakiej użyto do zapłacenia za zakupy..

Otrzymane artykuły są nieprawidłowe lub wadliwe. Co mam zrobić?

Sprawdź, czy w Twojej skrzynce poczty elektronicznej nie ma od nas wiadomości z informacją o niedostępności jednego z produktów. W takim przypadku dokonamy zwrotu należnej kwoty za brakujące produkty oraz koszt wysyłki, stosując tę samą metodę płatności, jakiej użyto do zapłacenia za zakupy..

W jaki sposób mogę zapłacić za moje zakupy?

Sprawdź, czy w Twojej skrzynce poczty elektronicznej nie ma od nas wiadomości z informacją o niedostępności jednego z produktów. W takim przypadku dokonamy zwrotu należnej kwoty za brakujące produkty oraz koszt wysyłki, stosując tę samą metodę płatności, jakiej użyto do zapłacenia za zakupy..

Czy artykuły dodane do koszyka są automatycznie rezerwowane?

Sprawdź, czy w Twojej skrzynce poczty elektronicznej nie ma od nas wiadomości z informacją o niedostępności jednego z produktów. W takim przypadku dokonamy zwrotu należnej kwoty za brakujące produkty oraz koszt wysyłki, stosując tę samą metodę płatności, jakiej użyto do zapłacenia za zakupy..

Jakie są dostępne formy wysyłki?

Sprawdź, czy w Twojej skrzynce poczty elektronicznej nie ma od nas wiadomości z informacją o niedostępności jednego z produktów. W takim przypadku dokonamy zwrotu należnej kwoty za brakujące produkty oraz koszt wysyłki, stosując tę samą metodę płatności, jakiej użyto do zapłacenia za zakupy..

/Skontaktuj się z nami/


+48 575 188 855

Od poniedziałku do soboty,

w godzinach od 9 do 15


Napisz do nas